dilluns, 14 de novembre del 2011

Segona sessió d’assessorament per les escoles Bressol de la Zona

En aquesta segona sessió hem optat per un enfocament totalment pràctic. La voluntat d’enfocar l’assessorament des d’un caire:
- significatiu
- útil
ens ha portat a proposar la creació de blocs per les diferents escoles bressol que participen en la formació. Així arrel d’un bloc mare, em proposat als centres que creessin blocs per nivells d’aprenentatge i aconseguir que totes les professionals docents tinguessin un paper actiu i participatiu en la dinàmica del bloc de l’escola bressol. D’altra banda treballaran de forma cooperativa tant per decidir com volen que sigui el seu bloc, com per actualitzar-lo.

En aquesta sessió hem començat decidint com volíem que fos el nostre bloc, segons el que tenien pensat introduir ( informacions als pares, serveis que ofereixen, metodologies del centre, …).

Per això hem començat amb:
- modificació de l’estructura del bloc.
- canvis en l’aparença (colors, lletres, mides...)
- introducció dels gadgets com a eines per dinamitzar el bloc.
- afegir diferents tipus de gadgets (predeterminats, d’enllaços, amb codis html...)

L’avaluació d’aquesta segona sessió també la duu a terme la tutora de pràctiques, i les pròpies usuàries de l’assessorament. Em pogut avançar segons l’estructura prevista, assolint els continguts per totes les integrants de la formació, que participen activament en la creació dels blocs. L’entesa d’aquestos com a espais per treballar la cohesió social, és a dir, proposar-los com a recursos d’utilitat ha estat una peça clau.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada